Datum akce: Zatím neurčené, v čláku zmíněné datum neplatí

Červen 2018

Postrach

30. června 2018 v 0:07 | Galehyr Morhean |  Informace

Postrach

Tímto termínem nazývají Lovci "lovce" kteří se ještě nepodrobili loveckému tréninku, nebo se vůbec nepřidali do Rezidence.
Postrachy jsou normálními občany odmítáni ještě více než pradoví Lovci. Lidé totiž mají pocit že nejsou pod kontrolou, vědí totiž, že Lovci mají nějaké své zásady, kterým učí i ostatní.
Postrachům tak zbývá jediné. Buď odejít z chráněné zóny dobrovolně, protože by je lidé stejně vyhnali, nebo se prostě musí přidat k Rezidencím. Pokud tak neudělají, riskují, že je obyvatelé Rezidencí omylem zabijí, pokud dojde k nedobrovolné proměně.

Až se postrach vycvičí je Lovci oficiálně přijat do jejich řad.

Lidé říkají těmto proměněným Postrachy proto, že nemají prášky, většinou neví co mají dělat a občas zkouší co umí. Bojí se jich, protože se tím může stát kdokoliv znich...

Slovníček pojmů

29. června 2018 v 23:12 | Galehyr Morhean |  Informace

Slovníček pojmů

Tento článek berte jako rychlé a stručné shrnutí všeho, co potřebujete pochopit.
  • Lovec
Napůl bestie a na půl člověk. Jedná se již o vycvičeného, nebo cvičícího se člena Rezidence.

  • Postrach
Je v podstatě lovec (člověk), který se umí z vlastní i nevlastní vůle proměnit do bestie, ale nedostal se do Rezidence a jeho výcvik nezačal

  • Člověk
Běžný obyvatel chráněné zóny. Neumí se měnit do bestie, necvičí se, lovci většinou opovrhuje, bojí se.

  • Bestie
Člověk přeměněný do podivného humanoidního tvora. Myslí jako zvíře. Je spousty druhů. Lovci je rozdělují na kalibry: Lehký, Střední, Těžký a Katedrální bestie. (Najdete v bestiáři)
  • Ztracený lovec
Lovec, který se stal z 75%bestie. Více v bestiáři -> ZDE
  • Proměna
    Nikdo neví, proč se lidé mění, je spoustu teorií. Proměna je bezbolestná. Někdo se dokáže vrátit, jiný se promění nadobro, jiný zůstane mezi proměnou.
Při proměně z vlastní vůle: Lovec pozná Lovce, díky chování. Proměněný se chová spíše jako člověk, umí myslet racionálně. Pamatuje si vše.

Při proměně "z vůle bestie": Nelze poznat že jde o bestii nebo pouze o proměněného jedince, který je ještě schopný vrátit se do lidského těla. Pamatuje si útržky toho co dělal, může to vnímat jako zlý sen.

  • Prášky
Prášky neznámého složení, které drží bestii na uzdě. Zabraňují nedobrovolné proměně. Jednou za čas selžou, jsou návykové.

  • Stabilita bestie
Pomyslná stupnice, která lovcům pomáhá v orientaci, kdy se kdo NEdobrovolně promění.
  • Rezidence
Sídlo Lovců. Zde žijí, stravují se, mění se v celách, trénují se. Některé rezidence mezi sebou mají obchodní vztahy, jiné jsou jak na ostří nože.

  • Skaladan
Město, ve kterém se nachází Rezidence Skaladských - Oko města. Čili my. Lovci jej rozdělili do šesti částí.

  • Oko města
Část města ve které se nachází naše rezidence. Oko města je přídomek legendárního lovce.

  • Venkov
Okolí za městem kde se nachází zbylé tři Rezidence. Některé zásobují město potravinami a některé vesnice zásobuje Skaladan zbraněmi.
  • Rody
Ard Wakaril - Rod opředený mnoha tajemstvími a špínou. Lidé mu přisuzují to nejhorší.
Ard Oltey - Rod který je stejně jako Wakaril opředený tajmenem. Má cosi společného s rodem ard Wakaril.

Registrace

25. června 2018 v 8:45 | Galehyr Morhean |  Registrace

Registrace


Jestli jste nečetli nějaký článek a nechce se vám jím prodírat, tak zde je v pěti minutách to podstatné, co opravdu potřebujete vědět o těch nejzákladnějších věcech.


Obrázek
Posílejte odkaz. Zasílejte kvalitní obrázky, anime, manga a fanarty jsou zakázány. Vybírejte (pokud možno) obrázky vhodné k tématu hry, popřípadě neutrální (oblečení, barva vlasů…)

Přezdívka hráče
Jméno, pod kterým se budete prezentovat na webu a v chatu. Můžete použít jméno postavy. Pokud má Vaše postava dlouhé jméno, bude ideální zkratka. Ale je to na vás.

Jméno a příjmení
Pojmenujte svou postavu (příjmení není nutné). Cení se originalita. Doba je podobná Viktoriánské Anglii, takže podle toho volte reálná jména. Fantasy jména jsou velice vítána. Americká a Japonská jména si nechte pro jiná rpg. Zakázaná jména jsou: Jména z filmů, jména celebrit, zdrobnělá a sprostá jména. S délkou to také nepřehánějte.

Pohlaví
Žena/Muž

Věk
20-70 let

Stabilita bestie
Ve stupnici 1-10 určete stabilitu vnitřní bestie. 1 je nejmenší stabilita, 10 největší. Stabilita znázorňuje, jak často se ve vás bestie sama probudí a jak často musíte brát prášky.


Proměna
Zde napište název bestie, do které se bude měnit Vaše postava. Všechny bestie, ve které se lze proměnit, mají v bestiáři označené jméno tímto znaménkem ♦

Zvláštnosti & zajímavosti
Má-li Vaše postava nějaké zajímavosti popřípadě zvláštnosti, zde je můžete popsat.

Povaha
Popište vlastnosti a chování své postavy. Co má ráda a co ne, popřípadě co umí. Nehrajte si na perfektní, nepřemožitelné bytosti, ale zároveň z nich nedělejte bezmocné chudinky.
Minimální požadovaná délka je 200 slov.

Příběh
Popište historii Vaší postavy. Co zažila, jak se dostala k lovcům. Samozřejmě se řiďte tím co je ve světě možné, a proto si přečtěte příslušné články, ať se vyhnete "systémovým" chybám. Lovecké zbraně se nedědí, nedávají, ani se nedají objednat pro člověka. Všechno lovecké náčiní mají lovecké rezidence. Minimální požadovaná délka je 350 slov.
Nejsou možné katany, kunaje a jiné "speciální" zbraně

Inventář
Zde máte seznam předmětů, které vlastníte. Vyberte si dvě základní zbraně z obchodu, ale pamatujte, že začátku nemáte nic. Kuš je povinná pro všechny.
Do inventáře se počítají vyloženě lovecké věci. Pokud máte v příběhu nějaké zbraně, rozhodně to nebude žádný arzenál. Můžete mít meč, nebo nůž, popřípadě nějaké osobní věci. Upozorňuji, že lovecké zbraně ještě před začátkem hry nejsou k mání. Na veškeré lovecké vybavení se dostane v příběhu.

PS: V inventáři můžete mít kolik zbraní chcete, pokud na ně máte peníze. POZOR! při hře můžete mít ale k dispozici POUZE tři zbraně.

Odesílání registrace

Po registraci obdržíte odkaz na náš discord, který slouží jako hlavní chat
Registrace odesílejte na tento e-mail: prokletilovu-rpg@seznam.cz

Nechť lov započne!


Galehyr Morhean

25. června 2018 v 0:11 | Galehyr Morhean |  Postavy

Sokolnictví

23. června 2018 v 23:42 | Galehyr Morhean |  Svět

Sokolnictví

Lovci potřebují ostatním rezidencím předat nějakou zprávu, a proto se dali na sokolnictví.
Chovají jen sokoli. Tito dravci jsou velice spolehliví, chytří a hlavně rychlí. Lovci je cvičí téměř od vylíhnutí. Jsou cvičení jak v boji, tak v posílání zpráv.
Pro lovce je toto zvíře nedocenitelné a lovci si jich velmi váží.

V boji Lovci sokoly moc nevyužívají. Je těžké je vycvičit a kdyby měli být tito ptáci v každé bitvě, brzy by nebyli. Navíc to nejsou nejsilnější oponenti.
V dřívějších dobách se sokoli nepoužívali. Nápad, díky kterému se lovecké sokolnictví zrodilo, pocházelo od jednoho člověka, který poslal holuba se zprávou, že je v nebezpečí. Holub však často končil ve spárech bestií, na rozdíl od sokola.

Morak

20. června 2018 v 16:10 | Galehyr Morhean |  NPC

Morak

♦NPC♦
Celým jménem Morak Tarkul. Morak je skaladský lovec. Jeho úkolem je vyjednávat s lidmi o zásobách o obchodu a dalších věcech spolu s kapitánem rezidence.
Je poměrně popudlivý, ale umí se celkem ovládat a jeho vztek zakrýt. Ale pokud ho někdo naštve nebo mu něco udělá a on k dotyčnému nemá respekt, je schopný provést mu nějakou nekalost. Nedělá to po každé šarvátce, jenom tehdy, když ho někdo opravdu nas*re.
Morak si uvědomuje rizika svého chování, že to může občas poškodit celé jméno Rezidence, a tak i dává záležet na tom, aby nikdo nevěděl, že to byl on, nebo vinu vždy vezme na sebe.
Je obětavý. Pro své kamarády, či kolegy by to ohně skočil. Umí k nim být milý i slušný, ale většinou je takový od rány.
Možná se tedy zdá, že není pro vyjednávání ten nejlepší, ale Morak by byl schopný ukecat i samotnou smrt, když by na to přišlo. Umí výborně řečnit a dokáže dotyčného dostat tam kam chce.
Morak přišel do sídla jako poměrně mladý kluk. V jeho výuce se střídal Lukad a zkušená lovkyně Rayah, kterou ale roztrhali bestie.
Morak se proměňuje v Cranarise.

Morakovi je 35 let. Nevidí na levé oko. Má rovný nos, poměrně širokou a hranatou tvář. Má černé vlasy, které nosí v culíku. Je průměrně vysoký, dobře stavěný.

Lukad Kariul - Oko města

20. června 2018 v 15:32 | Galehyr Morhean |  NPC

Lukad Kariul - Oko města

♦NPC♦
Lukad byl bývalým kapitánem Skaladských lovců a pravděpodobně jeden z nejlepších lovců své doby. Mnoho lidí, a hlavně lovců jej považuje za legendu. Byl totiž jeden z mála, který znal město i po slepu a věděl, co se děje v každém koutě. Někdo tvrdí, že měl i bestie spočítané.
Kariul byl vždy rázný člověk, uměl se prosadit a ve většině sporů byl neústupný. Poslouchal a zvažoval cizí názory, a když byly lepší, uznal je. Uměl přijmout porážku.
Záleželo mu na jeho lovcích. Když měl spory s lidmi většinou je vyhrál, díky jeho neústupnosti. Sálal z něj respekt a čišela síla.
Když se naštval nebylo radno mu křížit cestu jakkoliv. Slovně a ni čepelemi.
Kulhal, ale když šel proti někomu a oči mu žhnuli vztekem, dotyčný začal couvat. To samé platilo i o bestiích, které se mu se skučením klidili z cesty.
I přes tohle všechno dokázal být Lukad občas milý. Ale tuhle jeho stránku moc lidí ani lovců nezažilo. Často bloumal ve svých myšlenkách. Nikdy ale nikomu neřekl, co si myslel.
O Lukadovi se tvrdí, že přišel již vycvičený. Je pravda že nezačínal úplně od nuly. Jednou se snad zmínil, že kdysi potkal někoho, kdo mu pomohl přežít cestu, kterou se vydal a naučil ho, co mohl.
Nikdo ale přesně nevěděl, o čem mluví.
Jednoho dne se Lukad vrátil ze souboje bez levé nohy a pravé ruky. O nohu přišel po stehno, ale o ruku celou. V tu dobu byl bezmocný a říká se, že pohled na zdravé lovce ho trýznil, nebo že nesnesl svoji neschopnost, a proto odešel. Přesný důvod nikdo nezná. Prostě jednou řekl že odchází. Odešel sám, nikdo neví, kam a zda-li vůbec žije.
Skaladským neurčil kapitána, nechal jim volnou ruku, ať si vyberou velitele, kterého chtějí…

Ariana - Sivá

19. června 2018 v 13:15 | Galehyr Morhean |  NPC

Ariana - sivá

♦NPC♦
Ariana je nejstarší osoba ve Skaladské rezidenci. Této dámě je 67 let a v rezidenci působí skoro 30let. Od lovců se jí dostává úcty, protože ona je jediný člověk, kdo s nimi vydrží a umí zacházet. Téměř u všech lovců vždy dosáhne toho, čeho chce.
Má nekompromisní humor, kterému se mnoho lidí nesměje, spíš nevěřícně zírá. Ale je to o zvyku. Mezi její oblíbené vtípky patří, že do jídla dala jed, a pak se ptá, jestli dotyčnému chutnal. Má toho v rukávu spoustu.
Ariana není lovkyně, je to člověk, co ale neohrnuje nos nad Lovci. Tedy ohrnuje, pokud jejich pokoj připomíná skládku. To se pak chová jako rozzlobená matka, a i toho nejsilnějšího člena rezidence přitáhne za ucho jako malého kluka, zamkne ho v pokoji a nepustí, dokud ten chlívek neuklidí.
Vaří lovcům a stará se o raněné.
I navzdory svému humoru a soužití s Lovci si tato dáma uchovává nevídanou eleganci a smysl pro harmonii. Dá se říci, že díky její přítomnosti rezidence ještě neztrouchnivěla.
O Arianině příchodu se toho moc neví, ale z vyprávění je jasné, že tu byla ještě když se Lukad začínal učit. Tehdy přišla jako mladá, poměrně nezkušená dívka ke Skaladským. Byla to prý náhoda. Našli ji u katedrály. Říkala, že se ztratila, když na skupinku lidí zaútočila bestie. Schovávala se v rohu postranní uličky.
Jednou Lukad vyprávěl, že Ariana tu vydržela jen díky tomu, že uměla ztrapnit i ty, kteří si mysleli, že mají navrch.
Výsledek obrázku pro helen mirren in horror movie

Luaka ard Oltey

18. června 2018 v 23:52 | Galehyr Morhean |  NPC

Luaka ard Oltey

♦ NPC ♦
Luaka ard Oltey proslula díky svým schopnostem v boji s bestiemi, ale hlavně tím, že se již ve dvaceti stala kapitánkou Rahamských lovců.
Luace je dvacet pět let a za tu krátkou dobu, co velí lovecké rezidenci si vydobyla respekt a úctu u většiny kolegů a jiných kapitánů. Má ambice a umí si zjednat pořádek a málokoho pustí ke slovu. Je dost cynická a akční, ale její činy nejsou zběsilé. Má velmi rozvinuté strategické myšlení.
Moc věcí neodpouští a ráda rozdává odvetné rány, po zvážení a promyšlení. Její silnou stránkou je diplomacie.
Luaka umí dělat vynikající kompromisy. Ráda spolupracuje se Skaladskými, ale ostatní ji jsou trochu putna.
Luace se přezdívá také Olteyka. Kvůli jejímu původu si mnoho lovců myslí, že se mohla stát kapitánkou v tak útlém věku, ale ona to přisuzuje spíše svému učiteli, bývalému kapitánovi Rahamu a samozřejmě píli. Ale kdo ví, možná že přeci jen díky jejímu původu je tak dobrá.

Mnoho lovců se jí také ptalo, jestli z historického hlediska nesnáší rod ard Wakaril. Dívka však řekla, že jí je jedno, co, nebo kdo něco kdysi před mnoha staletími udělal, důležité je, že to neudělal před osmi lety a nepošramotilo to nic důležitého…
Olteyka se mění do Chrliče a její stabilita je mezi 8-10, bojuje dvěma Lucernami.

NPC

18. června 2018 v 23:49 | Galehyr Morhean |  Svět

NPC

NPC jsou systémové postavy za které není možné hrát, ani se registrovat. Hraje za ně buď admin, vyšší moc v příběhu, popřípadě osoby pověřené.
V některých případěch je povolené psát za NPC, například když se jedná o obchodníka tak něaké věci ano, ale ne příliš zásadní rozhodnutí a změny.
Některá NPC mohou zada úkoly.
Obyvatelé Oka města


Mimo rezidenci
Vimar Krysa